بیوگرافی «پارک شین هه» بازیگر محبوب کره ای و همسرش + اینستاگرام و زندگی شخصی
نوشته شده توسط : روح الله باقری

بیوگرافی پارک شین هه

پارک شین هه  18 فوریه  سال 1990 در گوانجو کشور کره جنوبی در خانواده ای هنرمند متولد شد. در نوجوانی به همراه خانواده به سئول نقل مکان کردند. استعداد او در مدرسه باعث شد تا به تشویق معلمش در آزمون گروه لی سونگ هوان Lee Seung-hwan شرکت کند. پارک شین در این گروه توانست آموزش های آواز، رقص، نوازندگی گیتار و کیبورد را بیاموزد.

 

ازدواج و تحصیلات

پارک شین هه ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه Chung-Ang می باشد.

 

 

شروع فعالیت و شهرت

پارک شین هه به عنوان یک مدل و خواننده و بازیگر کره ای شناخته شده است که در کنار این فعالیت ها یکی از رقصنده های معروف در کره نیز می باشد. در سال 2003 او اولین به عنوان بازیگر در سریال راه پله به بهشت بازی کرد. سه سال بعد در فیلم سینمایی عشق فوبیا نقش آفرینی کرد. در همان سال برای یه سریال ترانه عشق باران را خواند.

فعالیت های او در یان زمینه ادامه داست تا اینکه با ایفای نقش در درام تلویزیونی وارثان و دکتر کرش توانست به شهرت برسد و به عنوان یک بازیگر حرفه ای فعالیت هایش را دنبال کند.

  

جوایز و افتخارات

پارک شین هه  در سال 2003 برای بازی در فیلم راه پله بهشت جایزه بهترین بازیگر زن جایزه درام SBS را بدست آورد. او در چهل و هفتمین جشنواره هنری Baeksang  جایزه محبوب ترین بازیگر زن را دریافت نمود. سال 2012 او  در سومین فصل از درام KBS2 ظاهر شد که توانست در این درام برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره درام KBS را دریافت کند.

پارک شین هه در سال 2013 در فیلم کمدی – درام  معجزه در سلول شماره 7 ، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سی و دومین جشنواره انجمن منتقدین فیلم کره دریافت نمود. همچنین در سال 2016 و در نهمین جشنواره بین المللی تبلیغات بوسان به عنوان بهترین سخنگوی کره در چین معرفی شد. در همان سال برای درام دکتر کرش جایزه بهترین هنرمند در جشنواره  افتتاحیه هنرمندان آسیا را بدست آورد.

 

پارک شین هه در دنیای مد

پارک شین هه یکی از مدل های معروف کره ای می باشد. او برای مارک لباس فیلیپینی Bench، برند لوازم آرایش و لوازم آرایشی Mamonde، برند مدیانMedian  و برند جواهرات اتریشی Swarovski به عنوان مدلینگ فعالیت می کند. 

 

اینستاگرام

صفحه اینستاگرامی پارک شین هه به آدرس ssinz7@ می باشد که بیش از 12 میلیون دنبال کننده دارد.

 




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: